09 Temmuz 2010

hahahaha!

Uyuz oluyorum yahu. Dur açıklıyorum şimdi, panik yapma.

Böyle şakalı komikli dizileri zaten pek sevdiğim söylenemez. Bu dizilerde, dizinin içeriğinden daha komik -daha doğrusu trajikomik- olan bir durum var ki içler acısı. Şu, "hey gerzekler, tam şimdi burada gülmeniz lazım!!11" şeklinde arkadan verilen gülme efekti.

En son "The Cosby Show" izlemişimdir sitcom olarak sanırım, onda da kahkaha efekti vardı ama zaten ufaktım o zamanlar. Uçana kaçana güldüğümüz zamanlar yani.

Geçenlerde tiktak teori midir nedir, onun bir videosuna rastladım internette dolaşırken. Elimi, ayağımı nereye koysam bilemedim! Ulan hala kullanılıyormuş bu şey ya?! Ayıp diyorum sadece, ayıp. Ve yapımcı arkadaşlara sesleniyorum buradan; 21. yüzyıldayız, yeter arkadaşım, yeter!

Koca koca insanlar izliyor bu diziyi bir de. Birisi de çıkıp demiyor sanırım "ulan biz salak mıyız acaba, nerede güleceğimizi bilmiyor muyuz?".

Benim yorumlamam bu kadar, hadi hayırlı işler.

Hiç yorum yok: